جملات زیبا

به من عشق تعارف نکنید.قبلا صرف شد.

قلیانم را بدهیدتا خاطراتم را دود کنم.

برای تمام رنج هایی که میبری،

صبر کن،

صبر،اوج احترام به حکمت خداست...

تنهایی

ریشه تمام گناهان و دردهاست!!

چوپان را تنهایی دروغگو کرد...

دلم برای یک اتفاق تازه لک زده

اما انگار کسی جایی دست اتفاق را گرفته است که نیفتد...

گفته بودی میهمانی...

انگار صدایت قطع و وصل شده بود

ولی گفته بودی میهمانی...

آدم ها...

باهم و بی هم ها...

زوج و فرد...

ومنی که انگار با پلاک تنهایی  

هیچ راهی به محدوده زوج و فرد ندارم....

آب نریختم که برگردی!

آب ریختم که پاک بشه...

هر چی رد پای توئه...

از زندگیم...

قندیل...

تندیس قطره هایست

که تسلیم جاذبه نشدند...

تسلیم رنج های زندگی نشو!

ته نشین شده ام...

لابلای خاطرات تو!

ساعت شنی نیستم...

که برگردانی ام دوباره شروع شوم!

من ته که بکشم...

فقط درد می کشم!!!

فهمیده ام!

محبت مثل یک یکه می مونه

که اگه بیفته تو قلک قلب

دیگه نمیشه راحت درش آورد

اگر هم بخوای درش بیاری

باید اونو بشکنی...

قدیم همه چیزمان بوی ماندن می داد.

آن روز ها حتی بیسکویت ها مادر بودند،

ولی حالا های بای

          Hi Bye

فلسفه الاکلنگ

اثبات بزرگی کسی است

که فرو می نشیند تا دیگری پرواز را تجربه کند.

من ایستاده ام اینجا بر بلندای ذهنم،

و تمام اندیشه ام پر شده از تو،

از خدا می خواهم هر گاه دلت

کویر تنهایی و غم شد،

مرا چون قطره های باران بر دلت جاری سازد

تا مگر آنگاه با سرسبزی تو من هم آرام گیرم!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 اسفند 1392برچسب:, | 14:53 | نویسنده : shiva |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.